Drukuj   A A A

Niezawodne technologie i kompetentni pracownicy to dwa filary, na których SOS PZMOT opiera swoją siłę i jakość świadczonych usług

Niesienie pomocy nie jest łatwym zadaniem. Wymaga podejmowania trafnych i szybkich decyzji, od których często zależy bezpieczeństwo i zdrowie ludzi i ich mienia. Zgłoszenie klienta do Centrum Pomocy zwykle następuje w sytuacji dla niego trudnej i stresującej.

Świadomi tego faktu tak opracowujemy system szkoleń dla naszych pracowników, aby gwarantował on dostarczenie niezbędnej wiedzy z wielu różnych obszarów, m.in. z zakresu psychologii i obsługi klienta ale także np. ubezpieczeń czy obsługi narzędzi IT. Wszyscy konsultanci SOS PZMOT przechodzą np. szkolenia z zakresu psychologii i obsługi klienta, niezbędne w pracy w firmie niosącej pomoc innym.

Każdy pracownik przechodzi proces coachingu, indywiduanie dostosowany do specyfiki jego stanowiska, zakresu obowiązków i posiadanego doświadczenia. Zadania te realizuje dedykowana komórka organizacyjna: Sekcja Utrzymania Jakości.