Drukuj   A A A

Badania satysfakcji klientów indywidualnych oraz biznesowych są stałym elementem świadczenia usług przez SOS PZMOT

To dzięki nim wiemy na przykład, że spośród 73 tysięcy osób, które skorzystały z naszej pomocy w ubiegłym roku, aż 99,2% oceniło nasze usługi jako bardzo dobre. Chcąc jeszcze dokładniej poznać opinie beneficjentów naszych świadczeń, wdrożyliśmy system monitoringu satysfakcji klientów indywidualnych – Computer Assisted Phone Monitoring (CAPM). W celu zapewnienia reprezentatywności uzyskiwanych rezultatów, został on oparty na narzędziach statystycznych, wspartych rozwiązaniami informatycznymi opracowanymi wyłącznie na potrzeby SOS PZMOT.

System CAPM umożliwia wybór metod doboru próby badawczej w zależności od profilu programu assistance, jego zakresu terytorialnego, zawartych świadczeń itp. Szeroki wachlarz dostępnych kryteriów daje nam możliwość zaproponowania zindywidualizowanych rozwiązań.

Opinie, które pozyskujemy tą metodą dotyczą całego procesu – od zgłoszenia do Centrum Pomocy po zakończenie sprawy – oraz wszystkich aspektów wykonanej usługi. Dzięki temu są cennym źródłem wiedzy dla SOS PZMOT i naszych Klientów, służąc jednocześnie za podstawę oceny pracy naszego Centrum Pomocy i sieci usługodawców.

Niezależnie od badań satysfakcji indywidualnych beneficjentów, sprawdzamy poziom zadowolenia klientów biznesowych. W regularnych odstępach czasu dowiadujemy się, jaka jest ich ocena jakości naszych usług oraz współpracy z SOS PZMOT. Procedura ta jest na stałe wpisana w procesy CRM funkcjonujące w naszej firmie.