Drukuj   A A A

Zadaniem usług assistance jest zapewnienie ich beneficjentom poczucia bezpieczeństwa i komfortu na co dzień, a w razie potrzeby – skuteczna i szybka interwencja odpowiedniego fachowca. Firmy zajmujące się produkcją, importem lub sprzedażą sprzętu RTV, gospodarstwa domowego oraz komputerów mogą wyróżnić swoją ofertę spośród produktów konkurencyjnych poprzez wzbogacenie jej o usługi assistance, takie jak np.:

  • naprawa zakupionego sprzętu (nawet po upłynięciu gwarancji) przez odpowiedniego specjalistę,
  • transport sprzętu do punktu naprawczego, a po naprawie – z powrotem do domu Klienta.

Usługi assistance dodawane do sprzętu RTV, AGD i komputerów mogą chronić Klientów także w szerszy sposób, zapewniając im nie tylko bezpłatną naprawę uszkodzonego sprzętu, ale także dodatkową opiekę w miejscu zamieszkania. Może być to np.:

We współpracy z przestawicielami branży RTV, AGD i komputerowej przejmujemy na siebie wszelkie czynności związane z zaprojektowaniem pakietów assistance, przygotowaniem niezbędnych dokumentów (umowy, warunki ubezpieczenia, deklaracje itp.), wdrożeniem programu, szkoleniami, komunikacją marketingową oraz obsługą posprzedażową.

W razie zainteresowania naszą ofertą bardzo prosimy o kontakt.