SOS PZMOT od wielu lat świadczy usługi na rzecz Klientów korporacyjnych i indywidualnych, w tym także członków narodowych klubów motorowych i turystycznych w Europie. Wraz z nimi współtworzy największą europejską sieć pomocy, identyfikowaną przede wszystkim poprzez wysoką jakość i kompleksowość oferowanych usług.
Rosnące oczekiwania użytkowników pojazdów oraz nasilająca się konkurencja krajowa i zagraniczna powodują, że to właśnie jakość świadczonych usług stała się dziś kryterium decydującym w dłuższej perspektywie o wynikach firmy oraz jej sukcesie rynkowym. SOS PZMOT dokłada wszelkich starań, aby jak najlepiej poznać potrzeby i wymagania swoich klientów oraz partnerów, zarówno na etapie opracowywania zindywidualizowanej oferty, jak też w toku bieżącej współpracy.
Wszelkie działania podejmowane przez SOS PZMOT w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zostały ujęte w jednolity System Zarządzania Jakością. System ten jest częścią Polityki Jakościowej stanowiącej centralny element strategii rozwoju firmy, integrujący wszystkie jej funkcje wokół zasadniczego celu – świadczenia usług zgodnych z oczekiwaniami ich beneficjentów.
Tomasz Domagalski
Prezes Zarządu